Subject: küsimus seoses Eesti Äpiga
From: Gerli Grünberg <[email-masked]>
To: Riigi Infosüsteemi Amet <[email-masked]>
Date: Tue, 8 Jul 2025 16:32:40 +0300

E-kiri saadeti väljastpoolt RIA-t. Kui Sa ei tunne saatjat, siis ära ava
linke ega manuseid!

Tere!

Nägime täna uudistes suurepärast Eesti äpi võimalust ning seoses sellega
tekkis ka küsimus, millega politseitöös pidevalt silmitsi oleme. Nimelt,
kas alkoholi ja tubakatooteid ostes saab enda vanust antud äpiga
tuvastada? Meie põhifookus on suunatud just alaealiste suunal ja seetõttu
soovime ennetada võimalike tekkivaid probleeme. Kui vastus on jaatav, siis
kas olete kuidagi mõelnud ka riikliku järelevalve teemade peale või
analüüsidele, millest meil kasu oleks?

Parimate soovidega

Gerli Grünberg

Politsei- ja Piirivalveamet

arendusosakond

ennetuse ja süüteomenetluse büroo

kogukonna politseitöö grupp

ennetusteenuse omanik

+372 53036232; [email-masked]
<mailto:[email-masked]>